KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 12 Przeszukiwanie po indeksie: serie autorskim (osobowym) tytułowym tematycznym pełnotekstowym (w całym opisie) fragment z tytułu ksiażki Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 4 pozycje należące do serii: Businessman Book Filia nr 12 Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaznić się z klientem AUTOR:Otto, JacekPOZ/ODP:Jacek Otto.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "Business Press", cop. 1994. SERIA:Businessman Book HASŁA:Handel - metodyMarketing - metody OPISFIZYCZNY:174 s. : rys. ; 21 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200062905862905 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Analiza zmian na współczesnym rynku nasuwa myśl, że umiejętność koncentracji na konsumentach traktowanych indywidualnie oraz nieustanne pielęgnowanie kontaktów z nimi będzie czynnikiem krytycznym, przesądzającym o sukcesie firmy. W wielu przypadkach decydującym o tym, kto utrzyma się na rynku i zwycięży w walce konkurencyjnej.Filozofia troski o klienta już zdobytego powinna wypierać filozofię zdobywania ciągle nowych nabywców (wszystkie badania wykazują, że takie podejście jest tańsze niż ciągłe pozyskiwanie nowych nabywców). Coraz większego znaczenia nabiera więc marketing bezpośredni. On to bowiem stawia na bezpośredni związek z klientem, na prowadzenie z nim dialogu, na traktowanie klienta indywidualnie, jako najważniejszej dla firmy osoby i jako potencjalnego jej "przyjaciela".Dynamicznie rozwijający się na Zachodzie marketing bezpośredni stosuje zróżnicowany zestaw środków działania - poczta, telefon, kupon, katalog, sprzedaż domokrążna, a także nowe media elektroniczne.Niniejsza książka przybliża koncepcję marketingu bezpośredniego, wyjaśnia jego filozofię i reguły działania. Autor chciałby zaznaczyć jednak, że książka ta nie ma charakteru gotowego przepisu, a tym samym nie rozwiązuje problemów marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Może natomiast zainspirować polskich menedżerów, sugerując im odmienne od tradycyjnych kierunki myślenia i działania. UWAGI:Nazwa wydawcy w cop. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Poskromić telefon czyli Jak efektywnie wykorzystać telefonTyt. oryg. : "Tame that phone ". AUTOR:Bird, Polly.POZ/ODP:Polly Bird ; [przekł. z ang. Elżbieta Petrajtis-O`Neill, Jacek Marczewski]. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "Business Press", [1998]. SERIA:Businessman Book HASŁA:Rozmowa telefonicznaPoradniki OPISFIZYCZNY:182, [2] s. : rys. ; 21 cm. SYGNATURA:62 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200062904162904 UWAGI:Tyt. oryg. : Tame that phone, 1994. Nazwa wydawcy. w cop. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Reklama : co to jest i jak się ją robi AUTOR:White, Roderick.POZ/ODP:Roderick White ; [przekł. z ang. Stanisław Kasperec]. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "Business Press", [1998] SERIA:Businessman Book HASŁA:Reklama - poradnik OPISFIZYCZNY:340 s. ; 21 cm. SYGNATURA:659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200044577144577 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Sztuka promocji czyli Jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę AUTOR:Sznajder, Andrzej.POZ/ODP:Andrzej Sznajder. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Business Press, cop. 1993. SERIA:Businessman Book HASŁA:Promocja handlowa - marketingReklama - metodyPoradniki OPISFIZYCZNY:247 s. : wykr. ; 21 cm. SYGNATURA:659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200062915762915 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW>ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE